feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

KDC Maya - Srce Samo Lupa Tekst Download

Oznake: , , , , , , , , ,



Download

Opet ista prica opet samo tuga
zaboravljeni placu posle kise kao duga
boli svaka suza dok nestaje ljubav
nemam vise snage ali dalje guram
bila si moj razdor moja sretna
zvezda voleote jako jer nisi bila greska
sad te drugi seta sad te drugi ima dok
ja u studiju novi demo snimam nista drugo bebo
nista ne preostaje samo tupi bol u grudima mi ostaje
cemu sve to cemu sam zasluzio u jedno sam siguran da patnju sam produzio
molim se bogu i ljubim ovaj krst molim te andjele da ostanem cvrst u srcu
ipak borac u dusi ipak covek jos uvek sanjam jednu neka sam proklet
srce samo lupa i kaze da te voli svati me molimte da svaka rec me boli
poslednja cigara u piksni sama gori spustim samo glavu i pocnem da se molim
ITD...

0 komentari:

Objavi komentar