feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

Lepa Brena - Udji Slobodno Mp3

Oznake: , , , , , , , , , , ,



Download

O kako uzimas mi dah,kad korake ti cujem,
i k'o da mi je noc,san me ne hvata,ma dodji ovde sad,iza zatvorenih vrata.
O kako ulivas mi strah,kad gubim te polako,
da s' nase sudbine pada pozlata,
ma budi opet moj,iza zatvorenih vrata...

Ref:
Udji slobodno,vidi dali disem,
1000 sam ti ja zivota dala,
dodji uzmi mi jos i ovaj jedan sto sam s'tobom imala..
Udji slobodno,to je samo ljubav,kada vidim te,
srce svoje cujem znam da nikad mi nista nisi dao,
'al ipak sve ti dugujem..

Mozda je ovo samo san,jos jedna nocna mora,
'al tvoja dusa je meni pozlata,'al sama ostajem,
iza zatvorenih vrata..

0 komentari:

Objavi komentar