feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

Probudi Se Na Cas - Oliver Mandic i Prijatelji - 2010

Oznake: , , , , , ,



Download

Kako je tesko ziveti otkad tebe nema
Tvoja majka budi se i krevet ti jos sprema
Koliko suza treba jos da se prolije
Toliko kise treba jos da se tuga umije

Ref.

Ovde ja placem dovoljno tiho
Da probudim tebe a da ne cuje niko
Ovde ja placem dovoljno tiho
Da probudim tebe a da ne cuje niko
Koliko suza treba jos da se prolije
Toliko kise treba jos da se tuga umije
Ma probudi se na cas da ti cujem glas
Pogledaj na nas Ma probudi se na cas pogledaj na nas
Tvoju rodbinu Makedoniju, Makedoniju

Ref.

Ovde ja placem dovoljno tiho
Da probudim tebe a da ne cuje niko
Ovde ja placem dovoljno tiho
Da probudim tebe a da ne cuje niko
Ovde ja placem dovoljno tiho
Da probudim tebe a da ne cuje niko
Ovde ja placem dovoljno tiho
Da probudim tebe a da ne cuje niko...

0 komentari:

Objavi komentar