feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

Dino Heldic - Magija Mp3

Oznake: , , , , , , , ,



Download





K'o magija...

K'o magija, kosa tvoja plava
k'o magija, u svemu si prava
k'p magija, ledja tvoja gola
k'o magija, opijas do bola

Borim se da te nocas
ja zaboravim
daj mi da na tebe
sada ne mislim

Borim se, duso
nocas sa sobom
priznajem, jos te volim
lud sam za tobom

Nek ovo srce izdrzi
ne moze da zaboravi
jer jos te volim

REF.
Volim te, djevojko od svile
daj mi te usne od vanile
eh, kad bi ti opet moja bila
andjele, sreco moja mila


Borim se da te nocas
ja zaboravim
daj mi da na tebe
sada ne mislim

Borim se, duso
nocas sa sobom
priznajem, jos te volim
lud sam za tobom

Nek ovo srce izdrzi
ne moze da zaboravi
jer jos te volim

REF. 2x
Volim te, djevojko od svile
daj mi te usne od vanile
eh, kad bi ti opet moja bila
andjele, sreco moja mila

0 komentari:

Objavi komentar