feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

Hakala - Balkanac Mp3 Download Free

Oznake: , , , , , , , , , ,



Download


Balkanac
potajem balkanac i provincijalac
putuj evropom srecu zelim ti ja
a ti mala kad ti zatreba muskarac ref 2x
doci ces meni budi sigurna

Danas je normalno da se poludi
ljubav na gredi kupiti se moze
sve se promenilo vreme i ljudi
a ja jos cuva, tebe ispod koze
i jos bi hteo stobom da se budim
moja malena

potajem balkanac i provincijalac
putuj evropom srecu zelim ti ja
a ti mala kad ti zatreba muskarac ref 2x
doci ces meni budi sigurna

potajem balkanac i provincijalac
putuj evropom srecu zelim ti ja
a ti mala kad ti zatreba muskarac ref 2x
doci ces meni budi sigurna

0 komentari:

Objavi komentar