feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

Haris Dzinovic - Mustuluk 2009.Mp3 Download

Oznake: , , , , , , , ,



Download



Od sumraka do svitanja
zivim k'o car
do zadnjeg dukata

Nek znaju svi
da ne zalim
sto si mi ti, sreco, udata

REF.
Za mustuluk bih pozlatio
prvog ko mi bude javio
da se kajes sto si njegova
i da si pogrijesila

Za mustuluk bih pozlatio
samo kad bih opet saznao
da kraj njega sada imas sve
a jos pitas za mene

Ja ne krijem
sto tugujem
sto bez tebe zauvijek ostajem

Oprosti mi
zbog ljubavi
ja sam ti je davno ukrao

REF.
Za mustuluk bih pozlatio
prvog ko mi bude javio
da se kajes sto si njegova
i da si pogrijesila

Za mustuluk bih pozlatio
samo kad bih opet saznao
da kraj njega sada imas sve
a jos pitas za mene
a jos pitas za mene

0 komentari:

Objavi komentar