feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

Olja Karleuša - Minut Mp3

Oznake: , , , , , , , , , , , ,



Download


U klubu polu-mrak
podize mi pritisak
alkohol doziram
koketiram i poziram

Sve je to maska, znam
bez njega gubim sebe ja
ista prica k'o i obicno
lazem sebe da sam odlicno

REF.
I opet flertuju sa mnom svi
gazda pice salje mi
blistam k'o dijamant
u novoj haljini

Ma, koga to foliram
da dodje sad bih volela
glumim neko ludilo
a nisam ga prebolela

2x
Ja ljubila bih gada
gde god bio sada
glumim ribu jacu
a za minut zaplakacu

REF.
Gazda pice salje mi
blistam k'o dijamant
u novoj haljini

Ma, koga to foliram
da dodje sad bih volela
glumim neko ludilo
a nisam ga prebolela

Ja ljubila bih gada
gde god bio sada
glumim ribu jacu
a za minut zaplakacu

0 komentari:

Objavi komentar