feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

Plavi Orkestar (2009 - 2010) - Amerika Mp3

Oznake: , , , , , , , , , , , , , , ,



Download


Dugo te, dugo nema
i cini mi se da
za tebe ja sam sjena
trag proslog vremena

Hej, ti ne znas kako je
biti sasvim sam
hej, k'o srece prosjak
zivjeti dan za dan
dan za dan

REF.
Amerika je velika
velika i siroka
al' da mi je ponovo
do tvoje avlije

Amerika je velika
velika i siroka
al' da mi je ponovo
da se zapjeva, da se popije
srca velika, Amerika

Dugo te, dugo nema
ja vise nisam svoj
dugo se, dugo spremam
da zavrtim tvoj broj

Hej, ti ne znas kako je
srce gorilo
hej, i kako bi se
ponovo borilo za nas

REF. 2x
Amerika je velika
velika i siroka
al' da mi je ponovo
do tvoje avlije

Amerika je velika
velika i siroka
al' da mi je ponovo
da se zapjeva, da se popije
srca velika, Amerika


Amerika, Amerika
daleko sam ja
daleko, daleko...
Amerika, Amerika
daleko si ti
daleko, daleko...

0 komentari:

Objavi komentar