feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

Nedeljko Bajić Baja ( 2010 ) mp3 Da Se Dobro Ljubi Kao Ja

Oznake: , , , , , , , , , ,



Download



Svašta su mi pričali
skim su te sve viđali
neznam za njih ja nemam vremena
skolko si ih spavala
ja nebroim verujmi
meni treba baš
takva kao ti

da se dobro ljubi kao ja
da je kao vatra opasna
slobodna iskusna ista kao ja

anđeoski dobro izgleda
da se smrznem kad me pogleda
jednu taku kao ti ja ću ženiti

svašta su mi pričali
da su te svi imali
i da ti si ta loša devojka
skolko si ih spavala
ja nebroim verujmi
meni treba baš
takva kao ti

da se dobro ljubi kao ja
da je kao vatra opasna
slobodna iskusna ista kao ja REF x 2

anđeoski dobro izgleda
da se smrznem kad me pogleda
jednu taku kao ti ja ću ženiti

0 komentari:

Objavi komentar