feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

Baki B3 - Pazi (2010) Mp3 Free Video

Oznake: , , , , , , , , , , , , , , , ,




Download


Tekst - Pazi:

Pazi, da te neko ne nagazi… Pazi, da te neko ne nagazi pazi, opet su smekeri na snazi pazi, jaguar crni prolazi Pazi da te neko ne nagazi pazi, za noc ce neko da te zgazi pazi, kroz glavu sve mi prolazi.
ko visoko leti nisko pada znaš da sam ti ja posljednja nada, zbog jednog zadovoljstva ti ne kvari ove među nama ljepe stvari. 2 x

Pazi, da te neko ne nagazi… Pazi, da te neko ne nagazi pazi, opet su smekeri na snazi pazi, jaguar crni prolazi Pazi da te neko ne nagazi pazi, za noc ce neko da te zgazi pazi, kroz glavu sve mi prolazi.
ko visoko leti nisko pada znaš da sam ti ja posljednja nada, zbog jednog zadovoljstva ti ne kvari ove među nama ljepe stvari. 2 x

0 komentari:

Objavi komentar