feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

Dragana Mirković (2010) - Muška Suza Mp3

Oznake: , , , , , , , , , , , ,


Download



Tekst - Muška Suza

Posle tebe srce moje
kao da okova led
jos ne mogu zivot svoj
da dovedem u red

Kad me tada hteo nisi
kazi, a sta cu ti sad
ima ko da bude meni
i prijatelj i brat

Umrlo je sve u meni zauvek
na usnama tvojim
ne diraj mi uspomene
budi fer i pusti da prebolim

REF. 2x
Samo idi ako si me ikad voleo
izdala bih samu sebe
a ne zelim to

Ne trazi me, ne gledaj me
muskom suzom ne varaj me
ne otvaraj stare rane


Kad me tada hteo nisi
kazi, a sta cu ti sad
ima ko da bude meni
i prijatelj i brat

Umrlo je sve u meni zauvek
na usnama tvojim
ne diraj mi uspomene
budi fer i pusti da prebolim

REF. 2x

0 komentari:

Objavi komentar