feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

Dara Bubamara (2010) Loša Ljubav Free Mp3

Oznake: , , , , , , , , , , ,



Download


Tekst - Loša Ljubav

a nisam mislila bas nista
kad sam ti rekla da te volim, mali moj
bezi nazad u svoj kosmar
ja sa sobom nosim svoj

Da ti je malo moga straha
bez reci ovu poruku bi shvatio
za sve sto sam mu dzabe dala
ti si sada platio

REF.
To losa ljubav prati me
zbog nje sam losa postala
i da sam duze ostala
mozda bih ti bila nesreca

Losa ljubav prati me
i briga me sto boli te
i sto u stvarnost vracam te
svakom svoja muka je najveca
ej, najveca


Ja nisam zelela bas nista
kad sam ti one noci dusu uzela
htela sam da ti je vratim
a bas nisam zurila

Da ti je malo moga straha
bez reci ovu poruku bi shvatio
za sve sto sam mu dzabe dala
ti si sada platio

REF.
To losa ljubav prati me
zbog nje sam losa postala
i da sam duze ostala
mozda bih ti bila nesreca

Losa ljubav prati me
i briga me sto boli te
i sto u stvarnost vracam te
svakom svoja muka je najveca
ej, najveca


Losa ljubav, losa ljubav...
losa ljubav, losa ljubav...
losa ljubav, losa ljubav...
losa ljubav, losa ljubav...

REF.
To losa ljubav prati me
zbog nje sam losa postala
i da sam duze ostala
mozda bih ti bila nesreca

Losa ljubav prati me
i briga me sto boli te
i sto u stvarnost vracam te
svakom svoja muka je najveca
ej, najveca

0 komentari:

Objavi komentar