feedburner

Besplatna domaca mp3 muzika,
Tekstovi pesama,
Preslusajte pesmu pre nego je downloadujete!
Svakodnevno novi Hitovi, samo kod nas!!!

Dara Bubamara (2010) Mili Moj Free Mp3

Oznake: , , , , , , , , , , ,



Download

Tekst - Mili Moj


Znam da nema, za nas više vremena
da te gubim, nisam još naučila
nisi bivši dok u meni ima te
i nije prošlo kada odeš sledi
najgore, okreni se pogledaj me
vidiš plačem

znam da nije lako al te molim da
još minut budeš tu samo moj
da kroz tvoju kosu tiho prođem REF x 1
prstima i šapnem ti mili moj
više ne ni srce nesluša voli
onog što me ostavlja a za tebe
čuvam jednu molitvu za kraj
da te voli bog kao ja

Znam da kraj će ovaj puno
voleti zar da stranci sutra
postanemo mi zar da lažem da
te ja nepoznajem to nemogu
kad svi znaju da si meni
bio sve okreni se pogledaj
me vidiš plačem

znam da nije lako al te molim da
još minut budeš tu samo moj
da kroz tvoju kosu tiho prođem REF x 3
prstima i šapnem ti mili moj
više ne ni srce nesluša voli
onog što me ostavlja a za tebe
čuvam jednu molitvu za kraj
da te voli bog kao ja

0 komentari:

Objavi komentar